');

۳/۲۹/۱۳۸۹

ویلون ما و سر کچل شما !


سلام و خسته نباشید به همه ی خواننده های گل خودمون !
میدونم که این چند وقت از دوری پست های من خواب به چشم هاتون نیومده و هر شب از فرط گریه سر بر بالین خیس میذارین ! شاید خیلی ها فکر کرده باشین که دیگه از پست های من خبری نیست و ما وبلاگ رو بستیم ، اگر اینطور فکر کردین ... خیلی بیخود فکر کردین (!!!) چون که ما به این راحتی دست بردار کله ی کچل شما نیستیم و به هر زوری هم که شده این مطالب کج و کوله امان را میبندیم به ریشتون ! والا دلیل اینکه این چند وقته من پست نزدم چهارمین راز مبهم تاریخه درست بعد از : چرا رپیدشر و مگاآپلود ف.یلت.رن ، چرا شبکه MBC Persia هر هفته فیلم Leon : The Professional رو پخش میکنه یا چرا همه ی وزیر وزرای کشور توی خوشه ی یکن ؟؟
«این تصویر ابدا ربطی به مطلب ندارد »

البته مسائلی و مشکلاتی بسیار جزئی ای مثل پول دانشگاه ، خرج زندگی ، خرج خانم و بچه ها ، معدل 18/98 ، رفیق نامراد ، علیرضا رفیعی ، کلیه عملی و غیره و غیره در این امر بی تاثیر نبودند ولی خودم شخصا دوست دارم به دلایل فوق به چشم بهانه نگاه کنم .
یکی دیگه از مسایل و مشکلات وبلاگ اینه که برادران عالی رتبه و والامقام فیلترکن (صفت فاعلی مرکب مرخم : فیلترکننده ) سایت ImageCave.com رو مسدود نمودند و با این کار خب مشخصا هر چه عکس و لوگو داشتیم دود شد و بر باد فنا رفت یا به قولی هر چه رشته کردیم پنبه شد ! رپیدشر و مگاآپلودم که دیگه هیچی ، یکی نیست به ما بگه مطلب تو کجامون آپلود کنیم ؟
خوب سرتون رو درد نیارم این ما اینم شما . بعد از کلی سعی و تلاش به این نتیجه رسیدیم که بهتره ویلون این شیطان کوچولومون رو دوباره بنوازیم .

1 نظر:

ناشناس گفت...

سلام.تو این مدت مردم و زنده شدم تااینکه ایمیل زدین که شیطون ویلن نواز دوباره کوک شده. خیلی خوشحال شدم.ممنون بخاطر تمام زحمت هایی که میکشید.(بعضی از پست ها خرابند لطفا چک کنید). اگه زحمت نیست کارهایی از پاگانینی بنوازید.متشکرم. farshad.

ارسال یک نظر

 

شیطانِ ویلون‌نواز طراحی شده توسط Insight . ترجمه و بهینه شده برای زبان فارسی توسط مجتبی ستوده